2010. június 2., szerda

Kenyerünk


Sok félét ki próbáltam ,de ez vált be.Tegnap a drága kisfiam meg jegyezte ,hogy ezt nem is te csináltad olyan finom(hát nem aranyos).Öreg tésztával készítettem mit Limaránál találtam.Sokkal finomabb a kenyér mintha csak élesztővel van készítve.
Ahogy én csináltam:25 dkg öreg tészta
3.5dl víz
2kávés kanál só
1 kávés kanál cukor
1 evő kanál ecet
40dkg sima liszt bl 55
20dkg rétes liszt
1.2 dkg élesztő
Mindent bele raktam a kenyér sütőbe.utána hagytam duplájára kelni,majd formáztam és megint kelt.A gázsütőt be melegítettem és a magasabb fokon sütöttem még szép piros lett.Nem tudok hő fokot ,mert régi fajta sütőm van.
Mindent a mit a kenyérről tudok Limarának köszönhettem.Az ő oldalát olvasva kezdtem el kenyeret sütni.

1 megjegyzés:

Limara írta...

Csodaszép a kenyér!::))) Köszönöm a megtiszteltetést!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails