2010. június 4., péntek

Nutellás briós




A gyerekek kérték .hogy most mogyoró krémes legyen.Már többször meg sütöttem ezt a receptet.
Judithnál találtam nagyon finom minden variációban.ÉN csak 3 dkg élesztővel csináltam igy is hatalmas nagyok lettek.
50dkg liszt
2 tojás
2.5 dl tej
3 evőkanál cukor
1 csipett só
2 evőkanál olvia olaj
3 dkg élesztő
Mindent a kenyér sütőbe pakoltam,dagasztattam,majd egy tálban duplájára kelt.Utána 10 gombócot csináltam hagytam megint kelni.Ki sodortam őket meg kentem nutellával .formáztam és megint keltek.Olvasztott vajjal lekentem ,majd szép pirosra sütöttem őket.Nagyon finom.
A formázást még gyakorolni kel.

1 megjegyzés:

Jade írta...

Milyen guszta igy a toltelekkel! Ahanyszor latom valakinel, mindig nagy kesztetest erzek, hogy bedagasszak egy adaggal :) Amugy is regen sutottem mar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails