2010. október 4., hétfő

Csupa csoki torta


Na erre mondják,hogy randa de finom és ez így is volt.Szegény nagyon rondára sikeredett de annál finomabb volt.Imádjuk a csokit,de legjobban a csajszim.bárhol bármikor képes meg enni.
Na de ki nem ?!!!!.
Ezért gondoltam össze ütök egyet .

A tészta:

3 tojásos kakaós piskóta 22cm-es formában

Krém:
6 dl tej.2 cs ét csokis puding.1 tábla csoki.2 dl tejszín,7 ek cukor


A tejbe megfőzzük a pudingokat 7 ek cukorral .bele főzzük a csokit is.mikor ki hűlt össze
keverjük a felhabositott tejszínnel.
A tetejére csoki szivarokat csináltam.
Meg olvasztottam egy kis csokit .fóliára kentem .olyanra amit szépen fellehet tekerni.majd pár percre betettem a fagyóba.
Erről bővebben itt találtok.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Ez is nagyon gusztusos! :-)

Ha tejszínnel dolgozol, akkor sima tejből készült, vagy növényi (Hulala és társai:)) tejszínt használsz?

egy pici írta...

szia!

Én általában hulalát használok.habár most a pennyben vettem és az is jó volt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails