2010. november 29., hétfő

Kelt pite


Ma nagyon keltest akartam enni.Már olyan régen volt.kb 2 hete.
Csináltam egy foszlós kalácsot is.Így a kettő talán holnap tízóraira is elég :)
Ezt a kelt pitét már nagyon régen csináltam,gondoltam ideje elő venni a recijét.
Nagyon finom ,egy tartalmas leves után kitűnő második.

2 tojás
5 dl tej
65 dkg liszt
1 evőkanál cukor
1 evőkanál vanilin cukor
2,5 dkg élesztő
1 kávés kanál só
2 evőkanál olvasztott vaj
Tettem még bele egy kis rum aromát.de lehet citrom héjat is./ az most nem volt itthon azért lett a rum/
Mindent a gépbe tettem.jó galuska szerű tésztát kell kapni.
Egy közepes méretű tepsit ki zsíroztam és bele öntöttem a tésztát.Duplájára kelesztettem a tetejét megszórtam meggyel és cukros dióval.Elő melegített sütőben lassú lángon sütöttem.
Az időt nem tudom.De kb 40-45 perc volt.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails