2011. március 26., szombat

Mézes csiga


Nagyon finom csiga.
Azt hittem minden ragadni fog a méztől .de nem .A muffin formában csináltam .

1,5 dl tej
1 tojás
2 evő kanál méz
3dkg olvasztott vaj
1 csipet só
40 dkg liszt
2 dkg élesztő
mindent a kenyérsütőbe pakoltam.szépen össze állitotta a tésztát.

3 evőkanál mézet.10 dkg olvasztott vajat.és 1 evő kanál szóró cukrot össze kevertem .

A tésztát téglalap formára sodortam .
kb akkorára .hogy feltekerve 12 darabra lehessen vágni.

meg kentem a mézes keverékkel.de hagytam belőle a tetejére is.
feltekertem és 12 darabra vágtam .betettem a muffin formába .amit előtte ki kentem .
duplájára kelesztettem.Mikor meg kelt meg kentem a maradék mézes vajjal.
Elő melegített sütőben 180 fokon 20 percig sütjük

ÉS nagyon finom.

3 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Nagyon fincsi lehet:-)

Adryenn írta...

Nagyon guszta lett:-)

Szeretném ha benéznél hozzám "egy jó szó " erejéig:-)

margit2 írta...

Tetszik a recepted, és a végeredmény is! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails