2011. április 23., szombat

Húsvéti torta és Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!


Először nyuszit szeretek volna kérni,de azt nem vállaltam .nem nagyon megy a forma torta.

Így lett ilyen .Próbáltam én nyuszit formázni rá de nem sikerült.
Nem tudok gyurmázni.
De ez a torta nagyon nem akart össze jönni.
Először a piskóta égett oda / de rendesen /.Aztán a fondant nem ment.
Ez sajna látszik is a tortán .ÉN legalább is látom /.
De a megrendelőnek nagyon tetszett és az a lényeg.

Kakaós piskótát csináltam .gesztenyés krémmel van töltve.

3 megjegyzés:

margit2 írta...

Nagyon szép a torta! :-)
Nektek is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!

Angi Angéla írta...

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Cecilia írta...

Nagyon szép lett a torta! Nézz be hozzám, van számodra egy ajándékom.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails