2011. május 25., szerda

Gulyás leves


Ahogy én csinálom.
Most disznó húst vettem .fél kilót .Szoktam csinálni csirkéből is.Marhából nem igazán mert nem szeretem .
50 dkg hús
1 fej vörös hagyma nagy
4 db nagyobb krumpli
pirospaprika,só bors,1 fél paradicsom
2 szál sárgarépa.

A húst kockára vágtam .a sárga répát szintén .
Vöröshagymát 2 evőkanál zsíron lesütöttem ./ szintén apróra vágtam /Akkor bele tettem a húst .hagytam egy kicsit együtt..mondjuk még engedtem vizet.
Fel öntöttem vízzel ,bele tettem a kockára vágott sárgarépát,krumplit.
Majd a piros paprikát,paradicsomot.egy kis örölt borst,sót.
Közepes lángon főztem ,félig le takarva.
mikor kész volt bele főztem a tésztát.ha van kedvem akkor csinálok csipetkét.de most nem volt.igy kész tésztát főztem bele.
Mi így szeretjük.

2 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Nagyon szeretjük,már jó régen volt,na akkor sort kerítünk rá:-)

margit2 írta...

Ez nálunk is jöhet bármikor! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails