2011. június 5., vasárnap

Út jelző táblás torták



Azt kérték zöld legyen és dombos és a nevek út jelző táblán legyenek.
Heten ünnepelték a szülinapjukat.Két torta készült.
Az egyik gesztenyés a másik puncsos.

A puncsoshoz nem méricskéltem le a bele valókat csak raktam .amig nem éreztem ,hogy jó.
Mindig valamiből tettem még egy kicsit.
Ami benne van: 2 cs baba piskóta,2 rum aroma.porcukor ,fekete kávé.piros étel festék.vizből és cukorból szirup.

Azért lett benne baba piskóta mert vékony piskótát csináltam és azt csak kettőbe tudtam vágni.

4 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Andi,ez nagyon jó lett!:-)

Angi Angéla írta...

Mindkét torta nagyon jó lett!

margit2 írta...

Klasszul megoldottad a magasságot a babapiskóta hozzáadásával! Nagyon jó lett a végeredmény! :-)

Kati írta...

De jók!!! Ügyes vagy! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails