2012. január 7., szombat

Hordó torta


Most azt mondom soha többet ilyen tortát.nagyon megszenvedtem vele.
4 Kerek piskótát csináltam azt töltöttem meg.Mindegyikből le vágtam .a vágott fele került alulra.
Ez eddig ment is.De utána!!!!!!!!
Mindig szét esett.Állandóan a hütőt néztem .hogy milyen.Valahol mindig ment vagy a szélén vagy középen.
A hajam az égnek állt.Valahogy nagy nehezen egyben maradt.Ez majd nem egy csomag saslik pálcának köszönhető amit a két oldalába tettem.
Gyorsan burkoltam.Remélem, most már egyben marad.

Lehet mégis téglalapokat kellett volna sütni hozzá????????????

Ja és csokis volt.

1 megjegyzés:

margit2 írta...

Lehet valóban, hogy a téglalapokkal könnyebb dolgod is lett volna... De megoldottad, és a végeredmény nagyon jó lett, és ez a lényeg! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails