2012. április 11., szerda

Almás lepény


Nagyon szeretjük az almás lepényt.de most más formában csináltam.ez is nagyon finom.
Szeretek kísérletezgetni.Nem mindig lesz olyan amit el képzeltem.De ez most olyan lett.


20 dkg liszt
12 dkg vaj
5 dkg cukor
1 tojás
1 csipet sütőpor kanál

4 nagyobb alma
3 evő kanál tejföl
2 dl tej
2 tojás
3 evő kanál cukor
1 pici fahéj
1 cs vaniliás pudingpor

A tésztához valókat össze gyúrjuk.Én mindjárt utána betettem a formába.meg kentem baracklekvárral.
Az almákat meg hámoztam.1.5 almát szeletekre vágtam.a többit lereszeltem .
A szeletekre vágottból ki raktam a forma alját de hagytam a tetejére is.
Össze kevertem az öntethez valót.a reszelt almát is bele kevertem.Rá öntöttem az almákra.
Elő melegített sütőben nem teljes lángon olyan.45-50 percig sütöttem .

Akkor a legjobb mikor már majdnem kihűlt.Melegen nagyon nehéz.


2 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon guszta!

margit2 írta...

Andi!
Sok szeretettel köszöntelek névnapod alkalmából!
Puszillak! :-)

Az almásod még mindig tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails