2012. augusztus 16., csütörtök

Fehér boros pulykacomb

Egyre jobban be jönnek a boros kaják.fehér vagy vörös bor.nagyon jó ízt ad az ételnek.
A gyeköcöknek is ízlett,pedig ők elégé tudnak válogatni.Ennél most az volt a jó .hogy nem kellett ott állni mellette .Be tettem a renbe

1 kg pulykacomb filé
1 fej vörös hagyma
3 dl fehér bor
oliva olaj
10 dkg szalonna de nem főtt
só.bors
2 babér levél
2 evőkanál friss kakukk fű

A húst nagyobb darabokra vágtam.A hagymát apróra.
Oliván meg dinszteltem  hagymát majd rá tettem  a húst. rá öntöttem a bort. Egy kicsit hagytam őket együtt forrni .A szalonnát apróra vágtam .majd egy külön edényben.le sütöttem .majd a húshoz kevertem.
Sóztam.borsoztam.beletettem a kakukk fűvet.és a babérlevelet.
Le fedtem és be tettem a sütőbe.Mikor puha lett a hús.kevertem bele 2 evő kanál mézet és még 10 percig hagytam a sütőben de már fedő nélkül.
Vizet nem tettem rá .elég volt a bor.és a hús is engedett levet.
Rizst csináltam mellé.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails