2012. augusztus 10., péntek

Rakott tészta

Szintén a Stahl magazinban találtam .csináltam mér régebben de nem juhsajttal.
Most kóstoltam először.,hát nem hiszem hogy a kedvencem lesz.finom de nekem nagyon sós.
A recept eredetileg bárány hús ír.de azt nem kaptam.Hát igy sertéssel készült.
Nagyon finom.

Azt hiszem egy pár recept vár még a kipróbálásra.

40 dkg tészta
oliva olaj
2 gerezd fokhagyma
 
1 fej vöröshagyma
só.bors
4 evőkanál sűrített paradicsom
50 dkg darált hús
1 doboz 40 dkg darabolt paradicsom konzerv
1 evőkanál morzsolt oreganó
1 teáskanál
morzsolt rozmaring
2 dl száraz vörös bor
20 dkg juhsajt
25 dkg mozzarella

A raguhoz a hagymát megfonnyasztjuk. majd hozzá adjuk a zúzott fokhagymát.sózuk,borsozuk.majd a paradicsomot is.kb 2 percig főzük.Hozzá adjuk húst  ,fűszerezzük az oregánoval és a rozmaringgal.
majd 15 percig főzük .A húsra öntjük a bort kicsit elforraljuk.majd a levével együtt ráöntjük  a paradicsomot .Kicsit össze forraljuk.
A tésztát sós vízben kifőzük.nem kell puhára.A raguhoz keverjük
Egy tűzálló tálat ki olajozunk.
Bele teszünk egy réteg tésztát.Majd rá morzsoljuk a juhsajot.Utána a tésztás ragu másik felét.
A tetejére a szeletelt mozzarellát.
Előmelegített sütőben olyan 25 percet sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails