2012. október 2., kedd

Expressz croissant

Reggelire készült.mármint a gyerköc ezt vitt magával.Igy este csináltam meg.
Limaránál nézelődtem .valami keltest itt találtam.
nagyon szuper.nagyon finom.hasonlót csináltam .de ott 3 tésztát tettem egymásra és nem reszeltem  a vajat.de most mindent igy csináltam.

70 dkg liszt
1 kis pohár joghurt
2 dl tej
4 evőkanál cukor
1 kk só
2 tojás
5 dkg élesztő

Mindent a gépbe tettem .majd hagytam duplájára kelni.én nem tetem hűtőbe.
majd 8 részre vágtam.mindegyiket ki sodortam.
25 dkg vajat lereszeltem.Az első lapot megszórtam vajjal.majd rá a másik lapot.és igy amig van.
a 8-ra nem tettem.Ezután a kinyújtottam .jó nagy lap lett.és 16 cikkre vágtam.Feltekertem majd tojással megkentem .
előmegített sütőben olyan közepes lángon.kb 25 percig sült.
Limaránál megtalálható a formázás is.
Ismétlés biztos lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails