2012. december 11., kedd

Sertés ragu krokettel


Fehér borral van készítve.Valahogy jobban ízlik mint a vörösboros.Na azért azok az ételek is nagyon mennek nálunk.Legközelebb a vaslábasban készítem a renben.Most egy teflonos edényben készült.Nem olyan régen szereztem a vaslábast.de még nem volt használva.De lehet már nem sokára.
50 dkg sárgarépa
25 dkg gomba
2 fej vörös hagyma
1 kg pörköltnek való hús
5 ek olaj
2 ek paradicsompüré
2db babérlavél
2 ek liszt
1.5 dl fehérbor
3 ek tejszín
só.bors

A vöröshagymákat negyedbe vágtam.A sárgarépát felszeleteltem .A húst kockáztam.ha a gomba nagyobb akkor lehet félbe vágni.Egy mélyebb serpenyőben felhevített olajon a húst kis adagokban megpiritjuk.Majd az olajon a hagymát .gombát és a sárgarépát megpároljuk.
A húst vissza tesszük.Sóval borssal .babérlevéllel  fűszerezzük .Hozzá adjuk a paradicsompürét.,meghintjük liszttel.kevergetve kissé lepiritjuk.Majd felöntjük 0.5 l vizel és a borral.Lassú tűzőn főzzük A vizet közben pótoljuk..Mikor kész bele keverjük a tejszínt.
A krokett készen volt.azt nem csináltam .Csak be kellett tenni a sütőbe mig kész nem lett.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails