2012. december 18., kedd

Vanilia krémes puffancs

Itt találtam.Egyből megtetszett .Maga a kép  fogott meg ,olyan jól néz ki rajta.
Aztán néztem a receptet .és gondoltam megcsinálom.
És nem csalódtam.isteni finom.Már amikor sült olyan illata volt:)))))
A finom citromos tészta rajta a vanilia:)))

50 dkg liszt
2 dkg élesztő
2 dl tej
2 tojás
8 dkg vaj olvasztva
3 kanál cukor
1 kávés kanál só
1 citrom reszelt héja

A gépbe pakoltam bele.a vaj kivételével azt csak akkor mikor már a tészta kezd össze állni. és hagytam dolgozni.majd duplájára kelni
Addig elkészítettem a tölteléket.
2,5 dl tej
3,5 dkg liszt
2 tojás
5 dkg cukor
1 vanilia rúd kikapart belseje
Össze főzni.Nem kell sokáig ha már sűrűsödik jó.ne hogy rántotta legyen belőle.

Amikor a tészta megkelt körülbelül olyan 7-8 dkg golyókat csinálunk.nekem 11 db lett.
Sütőpapirral bélelt tepsire tettem őket.Majd megint duplájára kelesztettem.
Mikor megkelt kereszt alakban be vágtam a tetejüket és jól megraktam a krémmel.
 
1 tojásban elkevertem 2 kanál tejet és megkentem őket.Megszórtam jégcukorral.
Előmelegített sütőben közepes lángon.20 percet sült.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails