2013. január 8., kedd

Zöldborsós darált húsos pite

Nagyon szeretem ezeket a pitéket.Hidegen melegen egyaránt finom.És azért elég laktató is.
Egy kiadós leves után egy szelet elég.legalább is nekem.Azt utána jöhet a többi :))))
A tésztát is szeretem én csinálni.Készítettem már a boltival is .Nincs vele semmi bajom,de ha van időm akkor inkább megcsinálom.
tészta:
25dkg liszt
10 dkg vaj
1 tojás
1 csipet só
egy-két kanál hideg víz ha nem állna össze.után a hűtőbe min fél órára.

10 dkg darált hús
kb 10 dkg zöldborsó
olaj
vöröshagyma
Az olajon az apróra vágott hagymát megdinszteljük.Majd rá a darált húst .Mikor fehér színe lesz mehet a borsó.kicsit pároljuk.Az nem baj ha borsó fagyott.,majd megpuhul.,só ,bors.
Hagyjuk hűlni.
Vajazott lisztezett formába a tésztát bele nyomkodtam.Majd rá a húsos ragút.
2 dl tejszín
1 dl tejföl
3 tojás
5 dkg parmezán
só.bors.egy pici szerecsendió
összekeverjük és rá öntjük  a ragura.

Előmelegített sütő.nekem gáz sütőm van és teljes lángon csináltam.kb 40 percig.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails