2013. március 29., péntek

Kolbászos.hagymás kalács

 

Mindig próbálkozom valami újjal .ne hogy a a gyerköcöknek egyhangú legyen.
Mikor kérdezem .hogy mi legyen? a válasz nekem mindegy.Aztán vagy megeszik vagy nem.
Ezt a kalácsot meg.
Kicsit olyan pogácsás íz.de az állaga kalács.Lila hagymával csináltam.nekem az nem olyan erős.és azt a csajszi is szereti.
A tésztából 2 rudat fontam az egyik az nagyobb volt.az volt kivül körbe tekertem és a kisebb fonatot a közepébe tettem..
Mindegyik fonatból egy szálat kisodortam megszórtam kolbásszal és hagymával.feltekertem.Igy az egyik szál töltött volt.de persze meg lehet tölteni mindegyiket.

60 dkg liszt
2.5 dl tej
1 kis doboz tejföl
1 tojássárga
0.5 dl olaj
3.5 dkg élesztő.

2 kávés kanál só

kolbász.hagyma. vagy ki mit szeret.

A lekenéshez felvert tojás.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails