2013. április 9., kedd

Almás palacsinta





A nagymamám csinált nekünk ilyent.Mindig ott toporogtam mellette .hogy mikor ehetek már.Ő mindig cukrot tett rá.vagy csak úgy simán ettem.Minden hogy nagyon finom.
Ma ez készült nálam is.de legközelebb dupla adag lesz.
Legutóbb mikor csináltam .én ettem meg mind a gyerköcök nem kértek.de most szinte versenyt ettek.
Most készült hozzá vanilia puding is.Hát igy persze .hogy ették :)

30 dkg liszt.2 tojás.3 dl tej.2 dl viz.só.cukor
3 közepes méretű alma.pucolva és reszelve.

A tészta kicsit sűrűbb lesz a megszokott palacsinta tésztánál.Nem is tudom  hány darab lett belőle.ahogy sült ugy ették.
fahéjas porcukival megszórtam.és vanilia puding volt még hozzá.

1 megjegyzés:

Eszter írta...

Jaj, de szeretem én is és igen régen ettem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails