2013. május 20., hétfő

Cappuciner szelet

Nagyon jó.a gyerköcök is meg szavazták .hogy lehet még.:):)
Nekem lehetne még egy kicsit kávésabb is.de ők azt mondták igy pont jó.hát akkor igy marad.

6 tojás
6 ek cukor
6 ek liszt
2 ek kakaó por
1 cs sütőpor
1 dl étolaj.


5 dl tej
2 cs tejszín pudingpor
25 dkg ráma
15 dkg porcukor
1  cs 2 az egyben kávé
2 ek kakaópor
a fehérjét felvertem habbá.majd a sárgáját  a cukorral kikevertem.bele a liszt spor.olaj és mikor elkevertem akkor a fehérje hab.
közepes tepsibe sütöttem.gáz sütőm van olyan közepes lángon tű próba.

A pudingot megfőzni
mikor ki hűlt akkor a vaj krémmel össze keverni. és ketté választani.az egyik felébe 1 cs 2 az egyben kávé port  tettem a másikba 2 ek kakaóport.
elöször a kávés majd utána a kakaós krémet tettem a tésztára.Tetejére csokimázt.

csokimáz:
3 ek kakaópor
3 ek cukor
3 ek viz
össze főzni.majd bele 10 dkg vajat.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails