2014. május 4., vasárnap

Császármorzsa

Anyósomtól tanultam főzni.A smarnit is.Mikor az elsőt csináltam hát elég siralmas eredmény lett.valami apró tarhonya állagú valami lett belőle.és ehetetlen  lett.A mama csinált inkább nekünk .
Volt amikor a kész port vettem meg :)
Aztán erőt vettem magamon és újra neki álltam és jóóóóóó lett :)
A készitésénél ne legyünk lusták és a tojásokat szét választani.sokkal finomabb és lazább lesz a tészta.

4 tojás
2 dl liszt
2 dl búzadara
cukor

vaj
0.5 l tej

A tojásokat szétválasztjuk.A fehérjét kemény habbá verjük
Többi hozzá valót össze keverjük.Cukrot izlés szerint.Majd bele forgatjuk a habot.Egy kicsit sűrűbb tésztát kell kapnunk mint a palacsinta.

2 evő kanál vajat egy serpenyőben megmelegítünk.majd bele a tészta fele.azért fele mert könnyebb igy dolgozni.meg sütjük az egyik felét majd megfordítjuk.darabokra törjük.készre sütjük.

Porcukorral.lekvárral.nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails