2014. május 18., vasárnap

Cukkini krémleves

A kedvenc kifőzdémben kóstoltam.Először  vagyis rá nézésre nem volt valami bizalom gerjesztő .De hallgattam a többiekre és meg kóstoltam.És nagyon finom volt :):):)
Akkor eldöntöttem hogy csinálok itthon is.Hát a család vegyesen fogadta.de nem baj.el fog fogyni :)

kb 50 dkg cukkini
2 evő kanál olaj
egy kisebb fej vöröshagyma
olyan 2 evő kanálnyi snidling

leves kocka
1.5 dl tejszín
2 evő kanál liszt

A cukkinit le reszeltem.nem pucoltam meg.A hagymát apróra vágtam és az olajon megpároltam.majd hozzá adtam a cukkinit a snidlinget.fel öntöttem annyi vizzel hogy el lepje.tettem bele sót és egy leves kockát.kb olyan 20 perc alatt puha lett.Akkor le turmixoltam.A tejszínhez tettem a levesből egy kicsit és a liszettel kikevertem.Majd a leveshez adtam.
Pírított kenyér volt hozzá.
Hidegen -melegen nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails