2015. szeptember 27., vasárnap

Kijevi krémes

Huuu már elég régen írtam .Sem időm sem nagyon kedvem nem volt az elmúlt pár hónapban.De most már össze szedem magam .
Amit most hoztam az egy nagyon finom süti.Mikor először csináltam .majdnem ketten a lányommal felfaltuk . :)

40 dkg liszt
10 dkg porcukor
4 tojássárga
8 dkg margarin
1 cs sütőpor
kevés tej

A hozzávalókat össze gyúrjuk .3 felé vesszük.

6 tojás fehérjét 20 dkg cukorral gőz felett habbá verjük.én ugy szoktam hogy a fehérjét elkezdem verni a cukor nélkül.és mikor már szépen feljön .akkor teszem hozzá apránként a cukrot..

A lapokat megkenjük a habbal .megszórjuk  vágott dióval .abból kb 20-25 dkg kell.
finomabb ha meg piritjuk egy kicsit.
Lapokat egyenként megsütjük.

krém

8 dl tej.3 cs vanilia puding .20 dkg porcukor 2 cs vanilia cukor.ezeket megfőzzük
mikor kihűlt egy rámával kihabositjuk.
megtöltjük a lapokat.jó ha egy pár órát állni hagyjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails