2010. október 10., vasárnap

Aszalt paradicsomos rozmaringos tárkonyos kenyérke.


Kísérletező kedvemben voltam ma.Limaránál láttam több féle recit aszalt paradicsommal.

Már régóta ki szeretem volna próbálni.de sehol nem kaptam paradicsomot.
Múlt héten találtam egy bió boltban,most volt rá alkalmam ,hogy ki próbáljam.Nem rossz érdekes íz világa van .a fűszerektől.
sajna a gyerköcöknek nem ízlett.
Azt hiszem az enyém lesz mind........ után a meg jöhet a fogyókúra.


25 dkg öreg tészta.
40 dkg sima liszt
15 dkg rétes liszt
3 dl víz
1 dkg élesztő
aszalt paradicsom
1 kávés kanál tárkony
1 kávés kanál rozmaring
2 kk só
1 kk cukor


a gépbe bepakolunk.amikor sipól beteszük a paradicsomot és a fűszereket
persze tudom ,hogy a friss zöld fűszer sokkal jobb lenne .de sajnos nem volt itthon.és én meg elfejtettem venni.

duplájára kelesztjük..formázik .megint kelesztés .és előmelegített sütőben pirosra sütjük.

Nem gőzös sütőben csináltam szerintem ezért nem lett cserepes.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails