2011. január 28., péntek

Újabb díj


Megint díjat kaptam.Kiskuktától.Picijucitól.és Angitól.
Nagyon szépen köszönöm nekik.köszönöm .hogy gondoltak rám.

Szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be, akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.


Hát mit is mondhatnék rólam.

1. A gyerekeimért mindent meg teszek.
2.Nem dohányzom
3.Kávé nélkül nem indulhat nap
4.Szeretem a romantikus filmeket
5.A barátnőmmel bulizni
6.Sajnos gyorsan fel húzom magam olyan dolgokon amin később csak nevetek
7.Tudok bocsánatot kérni.
Én ennyit szeretem volna elárulni magamról.

És akiknek továbbadnám.hát az nehéz.Mindenkitől tanulók valamit.Mindenkitől ellehet lesni valami jó kis receptet valami fortélyt.
Nem szeretném név szerint tovább adni hiszen már be járta az ismerős blogokat.Ezért adnám mindenkinek aki engem olvas.és akiket én olvasok.
Fogadja tőlem mindenki szeretettel!!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails