2010. október 16., szombat

Tombola torta


Anyukám kért meg egy tortára a nyugdíjas klubba viszik.Mindent rám bízott .én meg izgulhattam,hogy sikerüljön.,ne legyen hepehupás a boritás.
Szerintem egész jó lett.

5 tojásos piskótát csináltam 23-as formában

krém.1 l tejben megfőztem 3 cs vanilia pudingot majd bele reszeltem 1 citromot és a citrom levét is bele tettem. 1 rámát kikevertem 20 dkg porcukorral.1 kk vanilin aromával.és össze kevertem a pudinggal.meg töltöttem a tortát ezzel a krémmel vontam be a fondant alá.

fondanttal burkoltam.

A krémből maradt.most gondolkodhatok nekünk is valami sütin.

3 megjegyzés:

Gál Edith írta...

Nagyon szép!!!

egy pici írta...

Köszönöm szépen!

Kati írta...

Juj, ez nagyon szép!
Ezt a citromos-vaníliás krémet pedig hamarosan kipróbálom! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails