2011. április 15., péntek

Csülkös káposzta


Az a jó benne ,hogy mindent bele kell pakolni az edénybe aztán el is lehet felejteni pár órára.
Puha kenyérrel isteni finom.
Én most egy kicsit el sóztam .nem vettem figyelembe a szalonnát.

kb 1,5 kg savanyú káposzta amit ki kell mosni mert szintén sós lehet tőle.
1 kg csontozott csülök.
vöröshagyma
fokhagyma
10 dkg szalonna
füstölt kolbász

A cserépedény aljára raktam szalonnát.Majd arra káposztát.
Utána csülköt és arra tettem a karikára vágott hagymát, fokhagymát,kolbászt.ás még egy kis szalonnát.
Majd be borítottam a káposztával.
Rá raktam az edény tetejét.és kb olyan 2,5 órára betettem a sütőbe.
Mikor a csülök már puha a káposztát lehúztam róla ,hogy legyen egy kis színe.

Én pataki tálban csináltam .amit használat előtt be kell áztatni.
De lehet csinálni más edényben is.Akkor kell alá tenni egy kis vizet.

3 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Hú Andi,de meg enném,,pedig most laktam jó:-))Nagyon finom guszta!

Angi Angéla írta...

Nagyon étvágygerjesztő!

Adryenn írta...

Nagyon fincsi lehet:-)

Kérlek nézz be hozzám,van számodra egy meglepi!
http://adrykonyha.blogspot.com/2011/04/kreativ-blogger-dij.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails