2011. május 21., szombat

Blog szülinap


A hétköznapi rohanásban elfelejtettem a blogom szülinapját.Szép kis anya vagyok.!!!!!!
Két napja volt egy éves a blog.

Akkor úgy gondoltam minden féle lesz benne ,de aztán még is csak inkább olyan gasztró jelegű lett.
Igaz nem teljesen mert van benne sok torta.
A blog kezdésnél Kiskuktától kértem segitséget köszönöm neki.

Köszönöm az olvasóimnak ,hogy be néznek hozzám ,szeretnek nálam lenni.

Ez az egy év alatt lettek ismeretlen ismerősök.ismeretlenül is barátok.Akikhez jó nekem is menni .

KÖSZÖNÖM :HOGY VAGYTOK!!!!!!!!!!!

11 megjegyzés:

Cecilia írta...

Gratulálok a blogodhoz! és kivánok Boldog szülinapot!!!!

Túry Amália írta...

boldog blogszülinapot! :)

Könyvlelő Kritta írta...

Nagyon-nagyon boldog blogszülinapot kívánok!

egycsipet írta...

:))) Boldog blogszülinapot, még sok-sok ilyet! ;)

Adryenn írta...

Boldog szülinapot,gratulálok:-)

Szívesen térek be hozzád:-)

Kricky írta...

Gratulálok a szülinaphoz! :)sok sok éet kívánok még nektek! :))

Ditta tortái írta...

Andi,nagyon boldog blog szülinapot!:-)

Angi Angéla írta...

Boldog szülinapot! Gratulálok!

Eszter írta...

Gratulálok és Boldog Blogszülinapot kívánok!

egy pici írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!

margit2 írta...

Hú a mindenit! Már volt blog szülinap.... A jó kívánság mindig jól esik, igaz! ... Így utólag is nagyon sok blog szülinapot kívánok!!!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails