2012. május 26., szombat

Bugaci húsgombóc leves

A barátnőm mutatta a receptet.Egyből meg tetszett.nagyon szeretem a tárkonyos-tejfölös kajákat.
Ez a leves után csak valami könnyű második kell.vagy még az se.Nagyon laktató.

30 dkg darált hús
1 fej hagyma
3 sárgarépa
2 zöldség
20 dkg szalonna
olaj
1 tojás
2 evő kanál zsemle morzsa
pirospaprika.só.bors.tárkony
2 dl tejföl
3-4 db krumpli
3 db babér levél


A szalonnát.hagymát.apróra vágni.megdinsztelni.
A  zöldségeket kockára..összekeverni.felönteni vízzel.só.bors.pirospaprika.Én egy nagy szál friss és 2 csipet tárkonyt tettem bele.és a babérlevelet is beletesszük 
Mikor majdnem kész mehet bele a krumpli .Készre főzzük.ekkor bele keverni a tejfölt.
Majd a gombócokat is.

Gombócokhoz:zsemlemorzsa.tojás.bors.paprika.só , picike gombócokat formázni.
készre főzni.és kész is.

1 megjegyzés:

margit2 írta...

Én is szeretem az ilyen tárkonyos leveseket. Valóban nagyon laktat, de igazán finom is lehet ez! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails