2012. augusztus 28., kedd

Fahéjas kalács

Nem tudom mi érte a sütöm.nem úgy működik ahogy én szeretném,Tegnap is készült egy kalács de az szó szerint még a kutyának se kellett.Kivül már égett de a belseje még nyers volt.Hát igy még nem jártam.Na ma csináltam egy másikat.ez is elég égett lett.de belül finom.

40 dkg liszt
2 dl tejszin
1 tojás
1 tojássárga
5 evőkanál cukor
1 kávéskanál só
1 cs vanilia cukor
2 evőkanál olaj
2.5 dkg élesztő

bele:
2 evőkanál tejfől
1 evőkanál fahéj
1 csipet őrölt szerecsendió
mindent a gépbe tettem.mikor kész volt hagytam piheni kb 15 percet.
Majd téglalapot nyújtottam és megkentem.feltekertem.betettem egy formába és hagytam kelni.Mikor a duplája lett lekentem felvert tojással és ment a sütőbe.kb olyan 35 percet.nem teljes lángon


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails