2011. augusztus 25., csütörtök

Sajtos tejfölös hús


Ezt a barátnőmtől kaptam.Már mint az ötletet.
Nála voltam a szokásos kávémon:)beszélgetünk is mondta .hogy hétvégén ezt csinált és milyen jó .

Gondoltam ezt nekem is ki kell próbálni.
És tényleg nagyon finom.

Hús,tejföl,sajt.só

A hús szeleteket vékonyra kiklopfoljuk.sózuk.
tepsit vagy tűz álló tálat ki olajozunk.bele teszünk egy réteg húst.majd megkenjük tejföllel.és rá szórjuk a reszelt sajtot.ezt megint megismételjük.A tetejére sajt kerül.
Én füstölt sajtot használtam.
Rá tettem alufoliát és olyan 45-50 percre betettem a renbe.Közepes lángon.
majd le vettem a fóliát és egy kicsit pirositótam a tetejét.
Rizst csináltam hozzá.

6 megjegyzés:

Kati írta...

Finom lehetett, gondolom a 450 helyett 45 percet akartál írni.:)

egy pici írta...

Kati! nagyon finom:) Köszi már javítottam is:):)

Petra írta...

Jól hangzik. Szeretem az ilyen egyszerű, de szuperfinom ételeket. :)))

Okki írta...

Egyszerű, de annál finomabb :)

margit2 írta...

Andi!
A hétvégén én is sajtoshúst készítettem, ehhez nagyon hasonló! Imádjuk!...
De én mindig szórok rá szerecsendiót is!... Ha szereted ne hagyd ki! :-)

tücsi írta...

Szeretem az egytál ételeket, nagyon guszta és biztos nagyon finom is volt!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails