2012. március 3., szombat

Egyben sült karaj


Csontos karajt kaptam.A csontból lett leves.Gondolkodtam mi legyen a húsból.
Rántottat nem nagyon akartam csinálni.Simán sütni sem.mert elég száraz hús .
A neten találtam rá a hasonló recire de, hogy hol azt már nem tudom.
Finom lett, krumpli pürével tálaltam.

Egy darab karaj
kolbász
mozzarella sajt
szalonna
mustár
bazsalikom
rozmaring

A húst be vágtam több helyen ,mint a legyezőt.nem vágtam teljesen át.Minden nyilásba tettem kolbászt.sajtot és szalonnát.
A tetejét meg kentem vastagon mustárral.tettem rá bazsalikom levelet és rozmaringot.
majd szalonnával be fedtem.Vízet tettem alá.
Alufóliával letakartam és előmelegített sütőben 2 órát sült.majd le vettem a fóláit és .pirosra sütöttem

Az ihlet innen van.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szép lett!
Én is így készítem, sanszos, hogy nálam láttad, bár ki tudja. :) Ez a szalonnával befedés új nekem ,de nagyon tetszik és legközelebb tutira kipróbálom! Eszembe jut az íze és beindul a nyáltermelés a számban. :)

egy pici írta...

Utána néztem és tényleg a te oldalad dobta ki a gép.
Nagyon jó szalonnával:)

Kiskavics írta...

Nagy népszerűségnek örvend a családunkban ez a recept! Köszönet érte!

egy pici írta...

Kiskavics.nagyon örülök neki. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails