2011. március 22., kedd

Briós kenyér


Nem volt időm a briós formákra.Igy lett kenyérke.
kihúzhatós formában csináltam .Nagyon finom lett.
A gyerekek tömték befelé.lekvárosan kakaóval.Azt hiszem lesz még ismétlés:)

1,5 dl tej
3 tojás
4 teás kanál barna cukor
1 teás kanál cukor
1 kávés kanál só
50 dkg liszt
1,5 dkg élesztő
5 dkg margarin

Én mindent a kenyér sütőbe pakoltam .
Mikor kész volt
betettem a formába ott hagytam duplájára kelni.Meg kentem tojással és elő melegített sütőbe tettem .
Szép pirosra sült.Sajna nem tudom menyi idő kellett neki.
Kb 30-35 perc.

3 megjegyzés:

margit2 írta...

Ez a recept egész jól hangzik.... Na majd egyszer veszek már én is barna cukort, és egyszer ezt is kipróbálom! :-)

egycsipet írta...

Én nagyon bírom az ilyen egyszerűsített formákat - irtó béna vagyok a formázásban. Finom lehet(ett)! :)))

Ditta tortái írta...

Nagyon fincsi lehetett,el is hiszem,hogy a gyerekek darálták befelé:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails